Sehari di Kota - Bingo!

Sehari di Kota - Bingo! Bingo Card
Preview

This bingo card has a free space and 24 words: Saya lapar sekarang, Jam berapa kamu tiba?, Jakarta adalah ibu kota Indonesia, Kemudian kita mau makan, Boleh saya menginap di rumah kamu?, Saya jalan-jalan di sekitar kota, Hati-hati, ada nenek di pinggir jalan, Ibu saya menjemput dia, Saya bertemu dengan pacar saya, Say mau pergi ke mana-mana, Saya capek, mau pulang?, Dia mengajak saya ke pesta, Ayo, datang ke sini!, Belok kiri di ujung jalan, Ada mobil di depan rumah, Aduh, saya tersesat!, Kelas kamu di sana, Sekolah ini dekat ke pantai, Saya tinggal di sebarang jalan, Ada semut di bawah mobil, Jangan menyebarang jalan ini, Ada kolam renang di belakang rumah saya, Rumah dia terletak di atas gunung and Ibu kota jauh sekali!.

More like this:

Cicitruit Bala | Cicitruit Bala | Indo Classroom Instructions | Aktivitas Musim Panas | LIBURAN ! (find your classmates that match with the statement in each square. write their name inside the square. Then say BINGO if you get 5 names in a row).

Play Online

Share this URL with your players:

For more control of your online game, create a clone of this card first.

Learn how to conduct a bingo game.

Call List

Probabilities

With players vying for a you'll have to call about __ items before someone wins. There's a __% chance that a lucky player would win after calling __ items.

Tip: If you want your game to last longer (on average), add more unique words/images to it.