This bingo card has 30 words: El crit, Ansietat, Madonna, La dansa de la vida, Autoretrat amb model, Cinc dones al carrer, Escena de carrer, Berlín, Banyistes a Moritzburg, Autoretrat amb model, Crist al desert, Dansa al voltant del vedell d’or, Màscares, El profeta, El genet blau, Composició VII, Improvisació 28, Al cafè, La família, Nu assegut, La mort i la donzella, Autoretrat amb mà a la galta, Marcella, La núvia del vent, Autoretrat de l’artista, La vaca groga, El destí dels animals, El somni, La guineu blava, Autoretrat amb la mà aixecada and Les tres verges.
⚠ This card has duplicate items: Autoretrat amb model (2)
QUINA MUSICAL AAVV VISTA ALEGRE | PARRANBINGO | PARRANBINGO | MONTBUI POBLE! | BINGO MUSICAL Camp de Treball Vilaplana 2024
Share this URL with your players:
For more control of your online game, create a clone of this card first.
Learn how to conduct a bingo game.
With players vying for a you'll have to call about __ items before someone wins. There's a __% chance that a lucky player would win after calling __ items.
Tip: If you want your game to last longer (on average), add more unique words/images to it.