"Jullie sturen mijiets verkeerd ennu moet ik ooknog moeite doenom het weg tebrengen?!""Dan verwijderik mijn bolaccount enkoop ik welergens anders!""Ja, ik moethet toch echtvandaaghebben.""Ja, ik hebbestelnummer3S...""Ik wil eigenlijkde terugbetalingop mijn rekeningin plaats vancadeaubon.""Jullie service isechtachteruitgegaan!""Huh,account?Nee datheb ik niet.""Kan je nietgewooneen nieuwesturen?""Uw collegakon wel opnaamzoeken.""Ik wil eenschadevergoedingomdat het niet optijd geleverd is!""Ik kooptoch bij bol,niet bij eenpartner?!""Dan moetenjullie maar nietde volgendedag in huisbeloven!!!""Het gaat altijdmis met{bezorgdienst},waarom werkenjullie daar nogmee samen?""Zijn ditdrie o's ofnullen??""Jullie chatbot,die Bollie, Bill,Billie(?)begreep erniks van!""En met wieheb ik nugesproken?""Kan je nietgewoonzoeken oppostcode?""Jullie moetenstoppen metdie partner,echt eenfraudeur.""4werkdagenis toch geenweek??""Ik wasgewoonthuis!""Maar ikheb tochSelect?""Kan hethoofdkantoormij niet zelfterugbellen?""Ik wacht al3 weken opeen reactie!"(vorige weekbesteld)"Ik ben aljaaaaarenvaste klant,dit is geenservice!""Jullie sturen mijiets verkeerd ennu moet ik ooknog moeite doenom het weg tebrengen?!""Dan verwijderik mijn bolaccount enkoop ik welergens anders!""Ja, ik moethet toch echtvandaaghebben.""Ja, ik hebbestelnummer3S...""Ik wil eigenlijkde terugbetalingop mijn rekeningin plaats vancadeaubon.""Jullie service isechtachteruitgegaan!""Huh,account?Nee datheb ik niet.""Kan je nietgewooneen nieuwesturen?""Uw collegakon wel opnaamzoeken.""Ik wil eenschadevergoedingomdat het niet optijd geleverd is!""Ik kooptoch bij bol,niet bij eenpartner?!""Dan moetenjullie maar nietde volgendedag in huisbeloven!!!""Het gaat altijdmis met{bezorgdienst},waarom werkenjullie daar nogmee samen?""Zijn ditdrie o's ofnullen??""Jullie chatbot,die Bollie, Bill,Billie(?)begreep erniks van!""En met wieheb ik nugesproken?""Kan je nietgewoonzoeken oppostcode?""Jullie moetenstoppen metdie partner,echt eenfraudeur.""4werkdagenis toch geenweek??""Ik wasgewoonthuis!""Maar ikheb tochSelect?""Kan hethoofdkantoormij niet zelfterugbellen?""Ik wacht al3 weken opeen reactie!"(vorige weekbesteld)"Ik ben aljaaaaarenvaste klant,dit is geenservice!"

bol bingo - Call List

(Print) Use this randomly generated list as your call list when playing the game. There is no need to say the BINGO column name. Place some kind of mark (like an X, a checkmark, a dot, tally mark, etc) on each cell as you announce it, to keep track. You can also cut out each item, place them in a bag and pull words from the bag.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
  1. "Jullie sturen mij iets verkeerd en nu moet ik ook nog moeite doen om het weg te brengen?!"
  2. "Dan verwijder ik mijn bol account en koop ik wel ergens anders!"
  3. "Ja, ik moet het toch echt vandaag hebben."
  4. "Ja, ik heb bestelnummer 3S..."
  5. "Ik wil eigenlijk de terugbetaling op mijn rekening in plaats van cadeaubon."
  6. "Jullie service is echt achteruitgegaan!"
  7. "Huh, account? Nee dat heb ik niet."
  8. "Kan je niet gewoon een nieuwe sturen?"
  9. "Uw collega kon wel op naam zoeken."
  10. "Ik wil een schadevergoeding omdat het niet op tijd geleverd is!"
  11. "Ik koop toch bij bol, niet bij een partner?!"
  12. "Dan moeten jullie maar niet de volgende dag in huis beloven!!!"
  13. "Het gaat altijd mis met {bezorgdienst}, waarom werken jullie daar nog mee samen?"
  14. "Zijn dit drie o's of nullen??"
  15. "Jullie chatbot, die Bollie, Bill, Billie(?) begreep er niks van!"
  16. "En met wie heb ik nu gesproken?"
  17. "Kan je niet gewoon zoeken op postcode?"
  18. "Jullie moeten stoppen met die partner, echt een fraudeur."
  19. "4 werkdagen is toch geen week??"
  20. "Ik was gewoon thuis!"
  21. "Maar ik heb toch Select?"
  22. "Kan het hoofdkantoor mij niet zelf terugbellen?"
  23. "Ik wacht al 3 weken op een reactie!" (vorige week besteld)
  24. "Ik ben al jaaaaaren vaste klant, dit is geen service!"